Mamy przyjemność zaprosić Państwa na konferencję MODEL WSPÓŁPRACY podsumowującą partnerski projekt systemowy pn. „Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych – wypracowanie i upowszechnianie standardów współpracy”, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V, Działanie 5.4, Poddziałanie 5.4.1.
Konferencja odbędzie się w dniach 21-22 lutego 2012 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
W załączeniu przekazujemy Państwu szczegółowy program konferencji i formularz zgłoszeniowy. Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że istnieje możliwość uczestniczenia zarówno w jednym , jak i w obydwu dniach konferencji. Serdecznie zachęcamy Państwa do udziału we wszystkich wykładach, panelach i warsztatach.
Konferencja poświęcona jest prezentacji najważniejszych produktów i rezultatów projektu „Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych – wypracowanie i upowszechnianie standardów współpracy” oraz dyskusji na temat ich upowszechniania i wdrażania. W drugim dniu odbędą się warsztaty dotyczące modelowej współpracy międzysektorowej.
Projekt „Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych – wypracowanie i upowszechnianie standardów współpracy” realizowany jest przez Departament Pożytku Publicznego
w MPiPS (Lider projektu), Instytut Spraw Publicznych, Związek Miast Polskich, Collegium Civitas, Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich oraz Sieć SPLOT.
Z wyrazami szacunku
Partnerzy Projektu
Program Konferencji
Formularz Zgłoszeniowy