Opolskie Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych zaprasza na II Wojewódzkie Forum Pełnomocników ds. Organizacji Pozarządowych, które odbędzie się w dniach 21-22 marca 2011 roku w Pokrzywnej.
Zapraszamy wszystkie osoby zatrudnione w jednostkach samorządu terytorialnego,
które odpowiadają za współpracę z organizacjami pozarządowymi na II
Wojewódzkie Forum Pełnomocników.
Udział w Forum jest bezpłatny.
Doświadczenia poprzedniego Forum, które odbyło się we wrześniu 2010
roku w trakcie Opolskich Targów Organizacji Pozarządowych, potwierdziły
potrzebę współpracy oraz wymiany kontaktów między pełnomocnikami,
którzy w poszczególnych gminach województwa opolskiego odpowiadają za
wdrażanie prawidłowych rozwiązań w zakresie współpracy samorządów z
podmiotami non profit.
II Wojewódzkie Forum Pełnomocników
poświęcone będzie m.in. zagadnieniom związanym z tworzeniem aktów
prawnych przez jednostki samorządu terytorialnego zgodnie z wymogami
ustawowymi i nadzorem wojewody nad poprawnością tych aktów, procesem
kontroli prowadzonej przez Regionalną Izbę Obrachunkową oraz Najwyższą
Izbę Kontroli oraz nowelizacją Ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie.
W ramach warsztatów planowane
jest wypracowanie modelu współpracy pełnomocników z organizacjami
pozarządowymi oraz modelu współpracy między pełnomocnikami z
województwa opolskiego.
Chętnych do wzięcia udziału w II
Wojewódzkim Forum Pełnomocników ds. organizacji pozarządowych, prosimy o
wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go:
- pocztą elektroniczną na adres: pelnomocnicy@ocwip.pl,
- faksem na numer: 77 441 50 25 wew.103,
- pocztą tradycyjną na adres OCWIP,
jednak nie później niż do 19.03.2011.
W procesie rekrutacji będzie brana pod wagę kolejność zgłoszeń.
Harmonogram wraz z informacją o miejscu spotkania zostanie przesłany pocztą elektroniczną wszystkim zakwalifikowanym do udziału w II Wojewódzkim Forum
Pełnomocników osobom.
Osoba odpowiedzialna za rekrutację na Forum:
Weronika Burman, e-mail: w.burman@ocwip.pl.