Już po raz trzeci Opolskie Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych (OCWIP) organizuje Forum Pełnomocników ds. organizacji pozarządowych.
Forum jest jednym z działań realizowanych w ramach projektu „Model współpracy administracji publicznej i organizacji pozarządowych – wypracowanie i upowszechnienie standardów współpracy”.
Celem Forum jest upowszechnienie dobrych przykładów współpracy sektora publicznego i pozarządowego w perspektywie produktu finalnego projektu czyli Modelu Współpracy.
Podczas Forum podejmować będziemy tematy szczególnie ważne jeśli chodzi o współpracę międzysektorową czyli formy współpracy finansowej i pozafinansowej, Roczne Programy Współpracy oraz Centra Wsparcia organizacji pozarządowych itp.
To tylko główne kierunki jakie proponujemy Państwu podczas Forum, liczymy na uwagi i opinie wnoszone przez uczestników ponieważ formuła Forum jak najbardziej sprzyja wymianie doświadczeń i informacji.
Uczestnicy:
Do udziału w III Forum Pełnomocników zapraszamy
– przede wszystkim osoby reprezentujące jednostki samorządu terytorialnego, które odpowiadają za współprace z organizacjami non – profit
– przedstawicielki i przedstawicieli sektora pozarządowego
– liderów lokalnych, zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych
Wszelkich informacji na temat organizacji i przebiegu Forum udziela
Pani Dorota Piechowicz – Witoń
Kontakt:
077 441 50 25
535 144 679
d.piechowicz@ocwip.pl
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go
– mailem na adres d.piechowicz@ocwip.pl
lub
– faksem na numer 077 441 50 25 wew. 103.
– lub poczta tradycyjna na adres:
Opolskie Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych
Ul. Damrota 4/35-36
45-064 Opole
Program szczegółowy Forum będzie rozesłany do uczestników co najmniej na tydzień przed wydarzeniem.
To ważne wydarzenia w perspektywie integracji i współpracy na rzecz społeczeństwa obywatelskiego. Liczymy na Państwa obecność!